To do list

Har nyss hämtat ut paketet från H&M och alla grejjorna blev jättebra! Fast paljettleggingsen var sönder i grenen så jag får se om jag hittar några på stan istället! Det blev ingen skridskoåkning för mig, Alma och Jessica idag för det hade typ snöat en meter så det hade nog inte gått så bra. Men det blev fika, madrassåkning i backen och "Queers as Folk" när vi kom tillbaka. Fan vad bra det är! Ett måste att se...

Imorrn så blir det stressigt ska jag säga. Måste gå till Ica och handla blockchoklad som jag glömde och sedan blir det bakning, julklappsinslagning, pyssel och grooming. Men det blir nog kul!

Måste göras imorrn:

- Köpa minst 300 g mörk blockchoklad
- Göra tryfflarna och kolorna
- Slå in mammas och pappas presenter
- Göra i ordning mormor och morfars julkorg
- Duscha & tvätta håret
- Göra Annelies ring
- Fixa outfit till julafton


Kommentarer

Namn:


(Kom ihåg mig?)

E-postadress: (Bara för mig)

URL/Bloggadress: (Så kan jag besöka dig♥)

-Text-:

Trackback
RSS 2.0