Grandma och grandpa



I lördags så fick jag stiga upp halv åtta, för halv nio så skulle jag fara till mormor och morfar för att städa lite! Jag organiserade lite i några lådor och städade ur fuse-garderoben. Fy fan så lång tid det tog! Ca 3 timmar xD Och jag "fyndade" lite där också... En rävsvans hittade jag till exempel.. :P
Morfar är lite tokig han... <3

Menmen jag och mamma åt lunch med mormor. Plättar blev det! Helpåtes så gott det är! Mormoran's tunntunna plättar, jordgubbar, hjortron, lingondricka och bröd. Helvete! <3

/On Saturday I had to get up at 7.30 because at half past eight I was going to go to my grandma and grandpa to do some cleaning. I organized some drawers and cleaned out the barn-closet. Damn, it took a long time. About three hours! And I also found some interesting stuff. For example a fox's tail. God, my grandpa is a crazy man xD
My mom and I also had lunch with grandma. Pancakes, strawberrys, cloudberrys, lingonberry and bread is a damn great lunch!/


Kommentarer

Namn:


(Kom ihåg mig?)

E-postadress: (Bara för mig)

URL/Bloggadress: (Så kan jag besöka dig♥)

-Text-:

Trackback
RSS 2.0