24.

Åh vilken härlig julafton det var! Som vanligt så spenderades den hos morfars med släkten. Vi for dit halv två för att hjälpa till med diverse saker och klockan två vankades det gofika. Sedan stökades det lite mer och sedan var det ju dags för Kalle Anka klockan 3! Det var som vanligt väldigt mysigt att sitta och bara njuta av de juliga klipp som man sett varje år och höra morfar skratta till då och då.

Efter Kalle blev det att börja duka fram maten och allt det goa och strax efter fem började matfesten så att säga. Det var supergott och köttbullarna slog världsrekord faktiskt! Efter maten var det några ungar som var väldigt nervösa och spända inför tomtens arrival så vi åt lite efterätt och godis för att de skulle lugna ner sig. Fruktsallad, vaniljglass & mkt gott blev det och sen jaa då var det ju äntligen dags för tomten att komma! En väldigt trevlig tomte var det och jag blev väldigt nöjd med mina klappar. Jag fick 600 i kontanter, 600 i presentkort på H&M, två pärlklockor och ett fint kort på mina två kusiner.

Men den allra bästa julklappen var väl att det föddes en liten tjej klockan fem i två på julafton! Ett litet till kusinbarn ♥ Grattis till de två föräldrarna!


Kommentarer
Postat av: Alma

Grattis till föräldrarna :D Så kul! <3

2010-12-25 @ 13:34:02
URL: http://almalindstrom.blogg.se/

Namn:


(Kom ihåg mig?)

E-postadress: (Bara för mig)

URL/Bloggadress: (Så kan jag besöka dig♥)

-Text-:

Trackback
RSS 2.0