Detta gav jag mina brudar i julklapp.


Min underbara Jekke fick en Body Lotion och ett brunt lack från Depend.

Söta Sofie fick en naturell ögonskuggspalett och ett aprikost nagellack från Depend.

Ljuvliga Alma fick ett par panterörhängen (precis som mina, fast i guld) och istället för lite polkagrisar i paketet så fick hon tuggummin, eftersom hon är så duktig och inte äter godis.

Och slutligen härliga Jojjo fick en parfym och en liten puderpuff.

Sedan var det bara att slå in klapparna och bege sig mot Alma för att fira lilla julafton med tjejerna!


Kommentarer
Postat av: Alma

Tuggummina var jättesöta :) Och jag älskar örhängena! Tack så mycket du :D

2010-12-29 @ 14:35:48
URL: http://almalindstrom.blogg.se/

Namn:


(Kom ihåg mig?)

E-postadress: (Bara för mig)

URL/Bloggadress: (Så kan jag besöka dig♥)

-Text-:

Trackback
RSS 2.0