Lörd.

Är just hemkommen från en pysseldag hos mormor. Det blev väl inte så jättemycket gjort snarare ätit.. Gröt med en mandel i (som ingen fick!), fika, apelsiner, pepparkakor och glögg. Det var supermysigt och jag har hunnit sticka väldigt mycket på min andra sock. Nu har vi även fått tillbaka skärmen! Eller ja, vi fick en ny av stället där vi köpte den förra och pappa la emellan lite pengar så nu har vi en gigantiskt en! Vi som lämnade in skärmen för *trumvirvel* nio veckor sen! Helt sjukt egentligen..

Nu ska jag, mama och papi beställa pizza samt se på HV 71 - SAIK matchen. Måste även plugga lite biologi och eventuellt lite företagsekonomi. Måste ju även kolla runt på lite bloggar eftersom jag inte haft tillgång till dator på tre dagar. Men nu kommer papi med pizzan, vi hörs!


Kommentarer

Namn:


(Kom ihåg mig?)

E-postadress: (Bara för mig)

URL/Bloggadress: (Så kan jag besöka dig♥)

-Text-:

Trackback
RSS 2.0