Sön.

God morgon eller ja god eftermiddag alla glada! Jag är nyss hemkommen från en lång promenad och det var verkligen välbehövligt. Som vanligt, dagen före ett lov tar slut, så kryper sig lite ångest fram och man gruvar sig smått. Men på morgonen då man vaknar och får in rutinerna igen då brukar alla negativa känslor vara som bortblåsta och man längtar efter sin härliga klass istället!

Idag ska jag pyssla lite ytterligare och sedan göra mig klar inför kvällen. Jag är nämligen bortbjuden på 7-årskalas hos mitt kusinbarn! Det blir nog trevligt och när jag kommer hem så ska jag ta det lugnt och se en film samt käka lite godis. Vad ska ni göra?


Kommentarer
Postat av: sofie

sv:julen kmr för snabbt :S tappar stämningen :( hahah det e itnte trosor xD det e bäckenet :P

2010-11-07 @ 22:30:54
URL: http://brunettans.blogg.se/

Namn:


(Kom ihåg mig?)

E-postadress: (Bara för mig)

URL/Bloggadress: (Så kan jag besöka dig♥)

-Text-:

Trackback
RSS 2.0