Trött på en tisdag.


Bjuder er på en trött bild idag.

Aaah! Sista jobbdagen är avklarad och jag är nu ledig i hela sex dagar innan det är dags för skolstart igen. Helgen är fullbokad och det känns superskönt att man får komma ut lite innan skolan börjar om och man fall in i rutinerna igen! På fredag blir det mest troligt party med några vänner och på lördag fyller kära Lisette 18 år, så då smäller det också! Söndagens fika ska intas hos mina kusinbarn som firar barnakalas och förmodligen ska vi hälsa på mormor och morfar i den svängen också.

Imorgon är det jag och mamma som cyklar in till stan och runt lite för att kika på diverse saker och om jag känner oss rätt så kommer vi att hamna i alla second hand-butiker...


Kommentarer

Namn:


(Kom ihåg mig?)

E-postadress: (Bara för mig)

URL/Bloggadress: (Så kan jag besöka dig♥)

-Text-:

Trackback
RSS 2.0