Surprise surprise.

I fredags hade jag och mina kompisar planerat en liten speciell grej eftersom vår kompis Lisa fyller 18 år på måndag. Vi hade ordnat en överraskningsfest åt henne! Vi gjorde tacos, köpte lite snacks och planerade lite lekar och lurade henne fullständigt! Vi gömde oss och hoppade fram "Grattis!" och hon blev skitskraj. Jättekul! Jag hade iaf hur roligt som helst den kvällen och jag vet att jag inte var den enda!

Igår fick jag besök av en kusin som sov över tills idag. Så det blir väl att umgås lite, och sedan ska papi skjutsa in mig till stan för att köpa lite nödvändigheter som tagit slut. Imorgon är det ju som sagt back to school som gäller, och det känns både bra och dåligt. Det är ju superkul att få träffa sin klass igen men lite hemskt att få läxor och skolarbeten att göra återigen. Dessutom har jag inte gjort någon matte eller kemi som jag hade tänkt...


Kommentarer

Namn:


(Kom ihåg mig?)

E-postadress: (Bara för mig)

URL/Bloggadress: (Så kan jag besöka dig♥)

-Text-:

Trackback
RSS 2.0