Cykelturen från himmelen?

Har just varit ute och cyklat 2 mil. Ja, ni läste rätt, två mil! Varför? Jo, för att köpa godis. Anledningen är väl inte den bästa men det känns ändå skönt att ha gjort något vettigt idag, förutom att städa. Det var kvavt som stryk och jag trodde inte att jag skulle orka cykla den första kilometern då solen valde att titta fram, men väderguden valde att skicka lite blåst till mig så jag klarade mig ändå fram. Väl där köpte jag mycket godis, nöjd och belåten över sortimentet så påbörjade jag min resa hemåt, som blev lite... ja, vad ska man säga... värre. Flugor i ögat, regn och sol samtidigt plus en riktigt djup grop som jag inte hann se. Men hemma kom jag och nu sitter jag här och undrar över hur jag någonsin kunde klara mig hem.


Kommentarer
Postat av: Johanna S

Du är så duktig Carro!<3

Ge mig lite av viljan till kondition! Önskar jag hade lite eller snarare att jag tog i tu med det.

2011-07-09 @ 23:21:13
URL: http://crazylizard.blogg.se/

Namn:


(Kom ihåg mig?)

E-postadress: (Bara för mig)

URL/Bloggadress: (Så kan jag besöka dig♥)

-Text-:

Trackback
RSS 2.0