Dollarstore.


Dessa två söta frukostskålar köpte jag på Dollarestore i Piteå för 30 kr. En riktigt fin, lite blekrosa färg och snyggt med vertikala ränder.

När jag stötte på dessa glas på samma ställe, höll jag på att få dåndimpen då jag såg priset. 40 kr för 6 glas! Jag köpte då ett dussin för 80 kr, vilket jag tycker är helt otroligt bra! Älskar foten på glaset, lite bullig och påminner litegrann om de bulliga ölglasen nedan som Cornelis Vreeswijk drack ur hemma på sin gård.

Bild från Hus & Hem RETRO


Kommentarer
Postat av: Almafjong

HAHA seriöst? Vi köpte sånna glas till stugan idag på dollarstore! :'D

2011-07-29 @ 19:31:17
URL: http://almalindstrom.blogg.se/

Namn:


(Kom ihåg mig?)

E-postadress: (Bara för mig)

URL/Bloggadress: (Så kan jag besöka dig♥)

-Text-:

Trackback
RSS 2.0