I muntra föräldrars sällskap.


En underlig tisdag har det varit idag, eller ja i alla fall vädermässigt. Imorse var det tråkigt väder med regn och blåst men nu på kvällskvisten var det väldigt kvavt och varmt ute. Inte det bästa vädret för mig, jag vill antingen ha regn eller sol, varmt eller kallt. På så sätt så kan man bestämma sig redan på morgonen om man vill stanna inne, baka, läsa eller om man hellre umgås med vänner, går på stan, löper en runda eller så. Men lite har jag fått göra i alla fall, satt en stund och läste på balkongen, I muntra damers sällskap av Alexander McCall Smith, och efter middagen åkte jag och plockade lite hallon med mina föräldrar. Det är inte världens bästa bärår i år men vi hittade nästan 2 liter och vi får plocka lite senare i veckan också!


Kommentarer

Namn:


(Kom ihåg mig?)

E-postadress: (Bara för mig)

URL/Bloggadress: (Så kan jag besöka dig♥)

-Text-:

Trackback
RSS 2.0