Cirkusdjuren.






Nu är jag hemkommen från gårdagens bravader! Fredagen startade med skolavslutning i kyrkan där två flickor sjöng väldigt fint och två andra spelade väldigt vackert, alla fyra från min årskurs. Efter det blev det kramar, lyckönskningar och lite foton. Sedan vandrade vi in mot stan, köpte oss lite sallad och satte oss vid älven och njöt. Fem timmar var det då kvar tills vi skulle påbörja vår resa mot okända farvatten för att ha klassfest hos en klasskamrat. Dessa timmar spenderades med att vandra runt i stan och chilla i Johannas lägenhet, innan vi joinade Elmira i hennes (eller ja...) söta, röda bil och klämde in oss för att försöka hitta vägen. Spännande bilkörning och vägdirektioner bjöds det på innan vi var framme och kunde träffa våra klasskamrater. Jag hade det superkul under hela kvällen/natten och detta äventyr måste göras om fler gånger! De gångerna ska jag dock köpa myggmedel och ha på mig mycket kläder för jag blev helt uppäten av myggorna!

Under kvällen smög jag, Madelené och Ramona iväg för att fota litegrann och det slutade i några jaa, annorlunda bilder... Fotade även på morgonen efter typ en-två timmars sömn för det var så himla fint där vi var. Klockan tio över nio kom pappa och räddade oss från dålig täckning på mobilen och sedan åkte alla hem till sitt. Det är supervarmt ute så jag gick en promenad för att hämta min cykel och passade då på vägen på att fota cirkusdjuren från cirkusen som är i stan. Kameler är verkligen underbara!

Hojta till om ni vill jag ska ta bort någon bild!

Trackback
RSS 2.0