Hemma igen från stugan.

Nu är jag hemkommen från stugan och det känns... nja sådär faktiskt. Har haft så otroligt roligt att jag hade kunnat stanna där i en vecka till. Och lite jobbigt känns det ju att börja om skolan igen men det blir en slowstart för morgondagen ska spenderas på Teknobalder med klasskompisarna så det blir ju inte en jättejobbig dag men i alla fall så kommer läxorna så småningom att staplas upp hos mig. Men det är ändå skönt att vara hemma i min egen säng, med min egna garderob och mitt (eller jaa, familjens) eget kylskåp.

Men det är konstigt hur fem tjejer kan ha så sjukt roligt tillsammans både dag och natt och trivas i varandras sällskap till den graden. Iaf tack för dessa dagar, det var helt underbart! <3


Kommentarer
Postat av: Alma

Tack själv!

2011-03-14 @ 17:02:14
URL: http://almalindstrom.blogg.se/

Namn:


(Kom ihåg mig?)

E-postadress: (Bara för mig)

URL/Bloggadress: (Så kan jag besöka dig♥)

-Text-:

Trackback
RSS 2.0