Rubriklös.


Snön håller sakta men säkert på att smälta bort här i stan.

Herre vad jobbigt! Under den senaste veckan har inte mitt lösenord till blogg.se accepterats så jag har inte kunnat komma mig in, men ikväll så fungerade det äntligen! Puh, vad lättad jag blir.. Idag så hade vi friluftsdag på skolan, inte så jättejobbigt men mycket dötid och lite halvtråkiga grejer att göra. Kvällen har spenderats hos Alma med några brudar för att planera våran lilla tripp under sportlovet. Många listor, mycket tjafs och mycket skratt blev resultatet av denna lyckade kväll.

Imorgon är det som sagt sista dagen innan sportlovet (!) och då har jag bara en lektion! Den är visserligen en och en halv timme men jag har ingenting att klaga på. Efter den ska jag äta på skolan och hämta min ensamma lilla skridsko som ligger på botten av mitt skåp, eftersom jag bara orkade bära en skridsko idag och sedan begär jag mig hemåt för att ta ett välförtjänat lov!


Kommentarer

Namn:


(Kom ihåg mig?)

E-postadress: (Bara för mig)

URL/Bloggadress: (Så kan jag besöka dig♥)

-Text-:

Trackback
RSS 2.0