Ännu mer pyssel.


En bra present till en mamma eller kanske en moster att ge bort i jul är att pyssla ihop något med hjälp av porslin! Idag gjorde jag en dipskål åt mamma med hjälp av en skål, ett fat och superlim. Lätt som en plätt, så länge man har ett bra lim! (vilket jag inte hade först, blev tvungen att byta..)

Sedan mätte jag bara ut ett lika stort avstånd till alla kanter och placerade skålen i mitten. Dock var detta mest en "test-grej" och jag var inte så jättenoga med det, tänkte mest på om idén skulle funka eller inte men det verkar funka superbra!

Klart! Du kan använda vilka tallrikar, skålar, assietter eller glas som du vill, bara fantasin sätter gränser!


Kommentarer

Namn:


(Kom ihåg mig?)

E-postadress: (Bara för mig)

URL/Bloggadress: (Så kan jag besöka dig♥)

-Text-:

Trackback
RSS 2.0