Tips för den med flinka fingrar.




Vet inte om jag har visat er denna lilla tingest, men det måste jag ha gjort. I julas när julklappsköpandet var i full gång och jag hade slut på idéer om vad jag skulle ge min mor, så knåpade jag ihop detta våningsfat till henne! Lätt som en plätt var det och inte speciellt dyrt med tanke på att jag köpte allt material på en secondhand-butik. Svängde förbi en dag och köpte en bronsguldig ljusstake och en tallrik samt assiett ur samma serie och senare limmade jag ihop med superlim. Fruktansvärt enkelt och endast fantasin sätter gränser!

Jag skulle gärna vilja prova att göra en skål på fot med en djuptallrik och en ljusstake eller ett tårtfat av vitt porslin. Det finns som nämt oändliga kombinationer och det är verkligen en grej som piggar upp vilket kök (eller mamma) som helst!


Kommentarer

Namn:


(Kom ihåg mig?)

E-postadress: (Bara för mig)

URL/Bloggadress: (Så kan jag besöka dig♥)

-Text-:

Trackback
RSS 2.0