Blommigt, rosa våningsfat.

Detta är det senaste våningsfatet som jag gjort, ett mindre rosa-blommigt med två våningar. Assietterna är inköpta på second hand för 10 och 15 kr och det är en ljusstake som limmats fast mellan dem, även den köpt på second hand för 15 kr. Det är verkligen superenkelt att göra och det enda som tar lite tid är att vänta på superlimmet att torka. Jag har flera delar som väntar på att bli ihopmonterade men jag behöver införskaffa någon fler ljusstake först! Vill du kika på det första våningsfatet jag gjorde, kolla då in här: "Tips för flinka fingrar" 



Kommentarer
Postat av: Alma

Ett såntdär kan man ju göra till sina smycken! Nu fick jag idéer ;) haha! thanks girl!

2012-09-14 @ 00:04:28
URL: http://almalindstrom.blogg.se/

Namn:


(Kom ihåg mig?)

E-postadress: (Bara för mig)

URL/Bloggadress: (Så kan jag besöka dig♥)

-Text-:

Trackback
RSS 2.0