En liten check-in.

Idag har jag varit och flängt hittan-och-dittan med mamma :D Vi har kollat in second hand, handlat och gjort lite diverse! Jag kom hem med två fynd från Myrorna; ett litet mindre, runt silverfat som skulle vara fint att ha en uppsättning ljus på eller bara servera fin-fikat, samt en röd hjärtskål (tycker allt med hjärtan på är fint, kalla mig romantisk), båda för 10 kr styck. Ska visa fynden imorgon, lovar!

Resten av veckan är relativt lugn till planeringen, imorgon blir det stadsbesök med en god vän och ett hemligt besök hos någon som kommer att resultera i... Berättar mer om det imorgon kväll ;) På fredag blir det nog lite bakning, men på morgonen är det blodgivning som står på schemat och med tanke på min lätthet för att svimma så hoppas jag inte tuppar av i smeten sen eller nåt. Lördag är såklart mysdagen men familjen tänkte ta sig till arenan och se hockey, för vi är nämligen sjuka.. Av hockeyfeber :) annars får vi se hur helgen spelar ut sig!

Vad ska ni göra i helgen?


Kommentarer
Postat av: Lisette

Åh, jag hade velat följa med till stan.. men ligger hemma och är sjuk :( Men vi får hitta på nåt sen när jag mår bättre! <3

Svar: Ja det får vi göra! Jag och Sofie pratade om det idag :) typ filmkväll med pojkvänner eller så<3
chokladbanan

2012-09-19 @ 23:40:48
URL: http://lissiesbeautycorner.blogg.se
Postat av: Ramona

Lät trevligt. Jag skaaa...dam dam daaaam...SITTA ENSAM I STRÖMBÄCK! :D fan vad kul det är alltså... ;)

2012-09-20 @ 15:05:50
URL: http://therambostyle.blogg.se

Namn:


(Kom ihåg mig?)

E-postadress: (Bara för mig)

URL/Bloggadress: (Så kan jag besöka dig♥)

-Text-:

Trackback
RSS 2.0