nolltionollåttanollfyra


Jag längtar till helgen...

Det var streptokocker som var på gång och nu är jag inne på min fjärde penicillin-behandling sedan juni. Nu ska vi även behandla kissemissen så att vi får bort detta elände!  Idag så har jag stått och haft loppis med Johanna. Tyvärr p.g.a det "dåliga" vädret så var det inte många som sökte sig till oss idag och jag tänker då inte säga vad jag har tjänat! Men vi ska även stå imorgon och då hoppas vi på bra väder och super-många kunder med välfyllda plånböcker! Jag hade det jättetrevligt med Johanna (och Jörgen för del delen!) och blev t.o.m bjuden på fika. Härligt! Jag känner mig fortfarande lite sjuk men är mest sårig i halsen. Imorgon efter loppisen så blir det att dra till arenan på första isträningen. Någon måste ju vara där och ta kort på små-kusinerna på isen ;)


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Hej! Jag skulle verkligen uppskatta om du ville gå in på min blogg och titta på mitt senaste inlägg där jag publicerar min 40 bästa foton. Jag vill gärna ha synpunkter, feedback och tips! Allt för att bli en bättre fotograf!



Hoppas du gillar vad du ser! Tack på förhand!



// Ingrid

2010-08-04 @ 21:35:44
URL: http://ingridsinspiration.blogg.se/
Postat av: Ingrid

tack så jättemycket för att du tyckte till om bilderna!! Det gjorde mig jätteglad att du gillade dom :) <3



kram ingrid

2010-08-05 @ 18:18:57
URL: http://ingridsinspiration.blogg.se/

Namn:


(Kom ihåg mig?)

E-postadress: (Bara för mig)

URL/Bloggadress: (Så kan jag besöka dig♥)

-Text-:

Trackback
RSS 2.0