Dagen före.

Blogglusten är på noll men tack och lov så börjar julkänslan att krypa fram! Ganska så dags, dagen före julafton. Kvällen har spenderat antingen framför datorn, skrivandes på en bokrecension eller framför TVn, slurpandes på glögg och pepparkakor. Imorgon är det ju julafton så den ska naturligtvis spenderas hos kära mormor och morfar med släkten. Jag far dit tidigt för att hjälpa till och stannar hela dagen precis som jag har gjort i nästan alla år. jag älskar att åka ut dit på förmiddagen då det bara är vi samt morfars, istället för att komma då julstöket är på sin topp och det levs om här och var i huset.

Min önskan inför imorgon är även att min kusin och hans tjej inte behöver spendera julafton på BB utan att lilla bebisen håller sig kvar därinne i den varma magen.


Kommentarer

Namn:


(Kom ihåg mig?)

E-postadress: (Bara för mig)

URL/Bloggadress: (Så kan jag besöka dig♥)

-Text-:

Trackback
RSS 2.0