Mån.

Det gick superbra på julmarknaden och nästan alla grejerna blev sålda! Jag tjänade cirka 1200 kronor och 400 gick till mamma för material och jag gav en tjuga till pappa för att han bar lådor och skjutsade dit oss ;) Sedan sålde mamma även på sitt jobb för 70 kronor så cirkus 900 allt som allt. Är supernöjd och känner mig väldigt positiv på pengafronten så att säga.. Fick tillbaka ett historiaprov idag, det saknades lite för att få högsta betyg men jag är ganska nöjd eftersom det var första provet med denne läraren!

För övrigt så försöker Ramona att få med mig på en buggkurs! Det låter väl kul men kanske inte så lovande eftersom jag inte har någon takt när det gäller pardanser och inte kan bugga what so ever! Men kanske gör jag det om några fler i klassen ska det (så att jag inte behöver dansa med någon svettig kille med hälsporrar eller något!) eller så får jag övertala Madde att hon ska ta sig an denna utmaning med mig!

Nej, nu tänkte jag faktiskt dra på mig alla kläder vi har här hemma och fara ut förfrysa lungorna (det är ett annat sätt att säga 'ut och springa' för er som inte är bosatta i norra delen av Sverige) och det är inte säkert att jag kommer hem hel, kanske förfryser och tappar någon tå eller något på vägen..


Kommentarer
Postat av: Alexandra

fin blogg :)

2010-11-23 @ 00:51:32
URL: http://alexsroom.blogg.se/

Namn:


(Kom ihåg mig?)

E-postadress: (Bara för mig)

URL/Bloggadress: (Så kan jag besöka dig♥)

-Text-:

Trackback
RSS 2.0