Böcker, saft, sylt och godis.


Idag har jag hämtat ut mitt paket från CDON. Äntligen har böckerna kommit! Eller ja, hälften väntar jag fortfarande på.. Men dessa fyra kom i alla fall: "Flickan från tjugotalet", "Den perfekte mannen", "Lyckan, kärleken och meningen med livet" och "Vickis vintagebutik". Jag kan slänga in ett inlägg om mitt tycke och tänkande om dessa böcker när jag har läst dem!

Sedan blev det loppisdags igen! Travbanan annonserade om storloppis vilket var för svårt att motstå. Men loppisen visade sig vara av det mindre laget, vilket inte gjorde så mycket eftersom jag fyndade ändå! Två nya saftflaskor från IKEA för 15 kr styck. Efter travet åkte vi till Klintforsliden och kollade in en loppis hos en söt liten dam och där hittade jag de två glasburkarna (10 kr styck) samt plåtburken nedan.

Den till vänster hittade jag för 20 kronor hos den söta damen och den större tvillingen till höger är ett äldre fynd.


Kommentarer
Postat av: sofie

hur många burkar har du nu egentligen?:O

2011-08-08 @ 00:04:18
URL: http://brunettans.blogg.se/

Namn:


(Kom ihåg mig?)

E-postadress: (Bara för mig)

URL/Bloggadress: (Så kan jag besöka dig♥)

-Text-:

Trackback
RSS 2.0