Filmkväll och sleepover.



Idag så valde jag att ta tummen ur och äntligen lägga upp lite bilder och inlägg på veckan som gått. Skolan tar 90 procent av mitt liv och jag använder de resterande procenten till saker som får mig att må bra så att jag orkar med skolan. Tidigare så har bloggen varit ett oerhört bra sätt att komma undan allt och tänka på annat men på sista tiden så har jag bara levat och inte behövt rapportera. Nu känns det dock som att det är dags igen!

Förra fredagen kom tjejerna över och så hade vi en härlig filmkväll med lite chickflicks och massa snask. Sedan sov tre underbara tjejer över hos mig och på morgonen åt vi en mysig frukost och såg på "Skönheten & Odjuret". Kvällen var lyckad och jag var t-r-ö-t-t och m-ä-t-t då tjejerna for hem!


Kommentarer
Postat av: Alma

Yay för att du är tillbaka :D haha

Hade det asmysigt hos dig <3 I say more sleepovers!

2011-02-13 @ 23:30:58
URL: http://almalindstrom.blogg.se/

Namn:


(Kom ihåg mig?)

E-postadress: (Bara för mig)

URL/Bloggadress: (Så kan jag besöka dig♥)

-Text-:

Trackback
RSS 2.0