Detta fält måste fyllas i.

I fredags så spenderade jag kvällen hos min fina vän Johanna tillsammans med Sofie, Jekke och Almis. Jag hade jätteskoj och skrattade som jag inte har gjort på länge, vilket verkligen behövdes! På lördagen blev det hockey och jag satt för första gången på sittplats för i år! Pappa var sjuk så jag fick ta hans biljett istället för honom.

Nu i veckan så väntar tyskaprov, analys, engelskaprov, matte inlämning samt lite diverse roliga läxor men jag får kriga mig igenom veckan för på fredagen så är vi lediga! Vilket känns so sweet och till råga på allt så ska jag på 18-årsfest på kvällen vilket brer på lyckan ännu mer. Dagen efter kommer lillkussen och hälsar på och då blir det hockey, pizza samt lite onyttigheter. Awesome, awesome!

Men nu ska jag gå och lägga mig och plugga lite tyska, postar ett inlägg imorgon!


Kommentarer

Namn:


(Kom ihåg mig?)

E-postadress: (Bara för mig)

URL/Bloggadress: (Så kan jag besöka dig♥)

-Text-:

Trackback
RSS 2.0