Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer.

Så himla skönt med lov! Har verkligen tagit tillvara på varje minut (eller ja nästan!) och har umgåtts med nära och kära samt gjort bort lite saker som behövde göras. Igår blev det hockey hos en fin människa som bjöd på kaffe och hembakat, riktigt gosigt och trevligt! Det gör jag gärna om :) Ikväll blir det filmkväll hos Johanna där "The fighter" står på schemat, en film som jag velat se länge nu! Annars är helgen ännu ganska oplanerad och jag är öppen för förslag, det är bara att slänga iväg ett sms, kommentar eller ringa. Jag skulle bli så lycklig! :)


Kommentarer
Postat av: ISAB3LLA/ photography

Sv: Haha tack, eller något! ;]



Var gärna med i tävlingen på min blogg där du kan vinna en kryssning, presentkort på glass och en hudkräm!

2011-11-03 @ 17:38:00
URL: http://iisabellaeriksson.blogg.se/

Namn:


(Kom ihåg mig?)

E-postadress: (Bara för mig)

URL/Bloggadress: (Så kan jag besöka dig♥)

-Text-:

Trackback
RSS 2.0