Glas, läder, plåt och färg.

Jag har kommit över ytterligare små fina och användbara prylar under den senaste veckan. Två oanvända kakformar, två burkar, två finfina skålar, en glasburk och ett laptop-fodral.
Kakformarna kommer jag nog att baka många godsmakande kakor i och burkarna kommer att fungera utmärkt som förvaring till småkakor och julgodis!



De två fina skålarna är mer blågröna i verkligheten och har ett superfränt randigt mönster på undersidan, och dessa är perfekta till lördagsmyset. Laptopfodralet tänkte jag använda som en kuvertväska då jag behöver ta med mig lite mer saker eller som sagt som laptopväska. Den lilla glasburken ville mamma låna till köket, då vi har renoverat klart och i den kommer det nog att bo lite strössel!


65 kronor för alla sakerna!


Kommentarer

Namn:


(Kom ihåg mig?)

E-postadress: (Bara för mig)

URL/Bloggadress: (Så kan jag besöka dig♥)

-Text-:

Trackback
RSS 2.0