Juliga tändsticksaskar.

Idag har jag varit lite kreativ i allt julstök som pågår och dekorerat lite tändsticksaskar :) De två med tomteflickorna får förmodligen åka ner i någon julklapp men den med Columbo gjorde jag mest på skoj så den behåller jag nog i mitt rum ;) Idag har vi städat bort vardagen och tagit fram julen! Pynta, ta fram ljus, myssaker och göra om :) Jag har ansvar för mitt rum och toaletten nere och ni ska få se resultatet sen, dock är vi inte klara utan ska fortsätta imorgon! peace
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Eleonore- jultävlingar!

Så fint det blev! Själv har jag tänkt göra en paketkalender med tändsticksaskar :D

2012-12-05 @ 18:13:58
URL: http://fikamed.wordpress.com

Namn:


(Kom ihåg mig?)

E-postadress: (Bara för mig)

URL/Bloggadress: (Så kan jag besöka dig♥)

-Text-:

Trackback
RSS 2.0