Skicka in på tipset.

Här uppe i Västerbotten regnar det tyvärr som om molnen har inkontinens och det har knappt varit uppehåll på mer än en vecka :/ Alla gräsplättar är indränkta, alla vattendrag står högt och regnmätarna står på max, men förhoppningsvis kommer den regniga hösten snart att bytas ut mot mysiga förvintertids-kvällar med klar kyla och mer snötendenser är regn ;) Många (inklusive jag) har redan börjat räkna ner till diverse högtider och längtar tills vi får omge oss med de karaktäristiska kakdofterna och alla bestyr som tillkommer :)
Därför tänkte jag passa på att fråga er vad ni skulle vilja se i bloggen? Ni kanske har en kategori som ni vill jag ska fylla på mer eller ett förslag på ett inlägg som ni gärna skulle vilja läsa :) Kanske vill ni ha mer tips eller information om våningsfaten jag brukar sätta mig ner och pyssla eller fler inlägg med jultema? Tips på vad man kan baka, hur man kan forma lussebullar eller juligt pyssel som man kan sysselsätta sig med så här när julen smyger sig på? Eller kanske är Halloween eran favorithögtid och ni vill se typiskt Halloweenpynt, tips på utklädnader eller lite bakning med Halloween-tema?
 
Så kommentera på, minsta lilla tips skulle vara jättekul att läsa och jag blir superglad :D
 
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Julgodis i mängder!! <3 och julbak såklart :D

2012-10-10 @ 14:42:31
URL: http://jessicamlindqvist.blogg.se
Postat av: Jessica

Julgodis i mängder!! <3 och julbak såklart :D

2012-10-10 @ 14:43:14
URL: http://jessicamlindqvist.blogg.se
Postat av: Anonym

bakning bakning bakning!!!!!! :D

Svar: Haha okej ska försöka på den punkten ;)
chokladbanan

2012-10-13 @ 20:12:33
Postat av: Ramona

Jultema, jultema, jultema :D

2012-10-14 @ 12:08:52
URL: http://therambostyle.blogg.se

Namn:


(Kom ihåg mig?)

E-postadress: (Bara för mig)

URL/Bloggadress: (Så kan jag besöka dig♥)

-Text-:

Trackback
RSS 2.0