Nystart för mig

Efter att ha velat om och om igen över att ta bort bloggen så har jag nu bestämt mig; det blir en nystart istället, och denna gång som mat- och bakblogg! Min passion och en av mina favoritsysselsättningar är just detta och varför inte dela med mig av detta istället för en massa meningslösa inlägg som jag inte ens vill skriva? Naturligtvis kommer jag även skriva om annat, så som införskaffade loppisfynd, pyssel, julmys och lite om min vardag men fokus ligger på recept. Ytterliggare lite ändringar kommer jag att göra men har redan rensat bloggen och fixat lite ny stil. Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Ramona

WOHOOOOO!!!!

Svar: Jag vet du blir glad Ramona :)
chokladbanan

2012-09-04 @ 15:26:42
URL: http://therambostyle.blogg.se
Postat av: Lisette

Gillas! :D

Svar: Tack vad gullig du är! :)
chokladbanan

2012-09-04 @ 16:01:25
URL: http://lissielimelight.blogg.se

Namn:


(Kom ihåg mig?)

E-postadress: (Bara för mig)

URL/Bloggadress: (Så kan jag besöka dig♥)

-Text-:

Trackback
RSS 2.0