En lyckad dag.


Solen stod högt på himmelen då jag kom cyklandes hem och då gick jag ut direkt och åt lunch och läste i solskenet. Ett glas isvatten, morotsbröd med leverpastej och kalkon och en banan. Försökte även få lite färg eller ja, i alla fall bygga på inför sommarens bränna (förhoppningsvis). Trots att vår termometer bara står på 10 grader lyckades jag ändå hitta lä på balkongen från blåsten och det blev t.o.m. ganska varmt! Men nu måste jag gå och hitta på någon middag att laga eftersom papi kommer hem strax. Jag postar ett inlägg med shoppingfynden senare. Ses!


Kommentarer
Postat av: Mrs B e l e z a ♥

sv: ja! skinndetaljer är verkligen snyggt :)

vad bra! nästa gång kanske jag köper några nagellack då :D

2011-04-19 @ 16:48:21
URL: http://mrsbeleza.blogg.se/

Namn:


(Kom ihåg mig?)

E-postadress: (Bara för mig)

URL/Bloggadress: (Så kan jag besöka dig♥)

-Text-:

Trackback
RSS 2.0