Står vid din port står bara still.

Oj, vad skönt att fredagen är slagen och lovet har kommit! Nu väntar en vecka av lugn, ro, mys men även party, kompisar och shopping. Jag fyller ju år på skärtorsdag och håller just nu på att fundera ut hur jag ska klämma in alla fester under veckan och måste sedan planera lite vad vi ska göra, och om ni har något tips på någon lek eller rolig grej så kommentera gärna! Imorgon ska jag styra kosan mot mormor och morfar där det vankas storbak! Mamma ska städa vårstäda lite och då ska jag och vackra mormor baka något som heter tropisk aromkaka. Resultatet får ni se imorgon då jag kommer hem, men vi hoppas på en fullträff!


Kommentarer

Namn:


(Kom ihåg mig?)

E-postadress: (Bara för mig)

URL/Bloggadress: (Så kan jag besöka dig♥)

-Text-:

Trackback
RSS 2.0