Bilder av det blå slaget.





Vädret är på topp och uppdateringen är nerkörd längst ner i bottenträsket! Men så ska det absolut vara då väderguden är på så här pass bra humör och vardagen fylls med solstrålar. Mycket har jag hunnit med, bl.a. en liten båttripp ut till en släktings stuga på en ö, lite sol, fika och bad på Vitbergsbadet samt lite trevliga grillkvällar, ngn klassfest och en sväng till Trästocksfestivalen. Nu bär det snart av till the 'country-side' för att fira en kusse som fyller hela 10 år! Och imorgon blir det kanske en tripp till Piteå eller Trästocks på kvällen, och såklart måste man hinna trycka lite godis också... Och ja förresten! Har också hunnit smaka den äckligaste drickan i hela mitt liv: Schweppes Indian Tonic. Drick inte den utan typ alkohol, drinkmixer, saft eller annat blandat. Fy...


Kommentarer

Namn:


(Kom ihåg mig?)

E-postadress: (Bara för mig)

URL/Bloggadress: (Så kan jag besöka dig♥)

-Text-:

Trackback
RSS 2.0