Snurriga burkar och andra fynd.


Idag är det lite regn i luften och det är inget stekväder direkt så vi for en runda på lite secondhand-butiker. På Röda Korset hittade jag en blå randig burk för 30 kr och en vit långkjol med knappar hela vägen för en guldtia. Sedan åkte vi till Rondellen där mamma fyndade en fin glasskål och jag fick tre böcker på köpet.

Även Myrorna besöktes och där hittade jag denna skål för en tjuga som kanske inte ser mycket ut för världen, men för mig betyder den något eftersom mormor har en likadan som hon vanligtvis har morotsstuvning i.

Här är tvillingen till den blå burken som jag köpte idag. Riktigt fräna, påminner mig om godis!


Kommentarer
Postat av: Alma

Boopdidilidej jag gillar nya designen! Finfiiin!

2011-07-29 @ 21:59:25
URL: http://almalindstrom.blogg.se/
Postat av: Ramona

Vars förvarar du alla burkar? D:

2011-07-30 @ 17:45:40
URL: http://therambostyle.blogg.se/

Namn:


(Kom ihåg mig?)

E-postadress: (Bara för mig)

URL/Bloggadress: (Så kan jag besöka dig♥)

-Text-:

Trackback
RSS 2.0