En röd söndag.


Igår kväll var jag som sagt hos Sofie för att fira hennes födelsedag (som dock inträffade för ett flertal månader sedan!) och det var inget undantag från vår vana att ha kul tillsammans. Vi grillade, satt i uterummet, kollade roliga videor, pratade, skrattade och såg på "Glee". Jag hade det trevligt, trevligt och åter trevligt!

Idag på förmiddagen svängde jag och föräldrarna förbi och hämtade upp Alma och sedan begav vi oss till en loppis i närheten. Vädret var strålande och det var mysigt att bara vandra runt bland alla bord. Jag hittade en film, en burk (ovanligt?) och en söt liten porslinskastrull/panna. Alma fyndade även hon och jag tror att alla var nöjda på hemvägen!


Kommentarer
Postat av: sofie

hhiihihihih:D

2011-06-12 @ 22:34:50
URL: http://brunettans.blogg.se/

Namn:


(Kom ihåg mig?)

E-postadress: (Bara för mig)

URL/Bloggadress: (Så kan jag besöka dig♥)

-Text-:

Trackback
RSS 2.0