Star.


Idag har varit en ganska bra dag i mina ögon! Vi började med företagsekonomi där vi fick lyssna på några redovisningar samt titta på proven som vi gjorde för ett tag sen. Blev väldigt nöjd med resultatet och det gjorde min dag! Sedan lyssnade vi på lite argumentationer på svenskan och efter det så var det dags för logaritmer på matten. Efter det gick vi till idrotten där jag & Ramona tränade på vår muntliga argumentation (men rekvisitan ville inte samarbeta med mig!) och sedan blev det multiboll på gympan. Det brukar vara kul och det var inte de tillfälliga lärarnas fel, men det var inte kul idag. Och jag sög. Men uppvärmningen var iaf skitkul och det lockade fram många skratt!

Imorgon så är det den tuffaste skoldagen på hela veckan men den borde vi väl klara av ändå! Tyska, matte, lunch, svenska, samhällskunskap, fysik och engelska. Får dock göra bort en massa: Tyskaläxa, matteuppgifter, svenska argumentation och engelskaläxa. Det kommer att kännas härligt på kvällen då jag kommer hem!


Kommentarer

Namn:


(Kom ihåg mig?)

E-postadress: (Bara för mig)

URL/Bloggadress: (Så kan jag besöka dig♥)

-Text-:

Trackback
RSS 2.0