nolltionollsjutjugosex

De senaste dagarna så har jag varit ganska upptagen och inte haft möjlighet att blogga så här får ni ett litet sammandrag av vad som har hänt!

På fredagen så for jag, mama och papi en sväng till Byskemarknaden där jag hittade en likadan burk som jag hade hemma så den fick såklart följa med hem. En tjugo kostade den.

När jag kom hem så inventerade jag min burk-samling och kom fram till att jag nu har fjorton stycken i min starkt växande samling.

Jag kollade även i min filmstjärne-samling och kom fram till att jag har 24 stycken på stjärnor som James Dean, Jayne Mansfield och Mike Landon.

På lördagen fick vi besök av kusinerna med familj och vi åt grillat, spelade kubb, hade godiskväll, pratade och hade allmänt kul. Nästa lördag blev vi bjudna till dem och vi ska sova över i deras lillstuga till söndagen.


Kommentarer
Postat av: lissie

sv; Ja :D Den är köpt på weekday! <3

2010-07-26 @ 22:57:10
URL: http://lissielimelight.blogg.se/
Postat av: sofie

vad ska du ha alla burkar till sen egentligen?:P

2010-07-30 @ 18:03:49
URL: http://brunettans.blogg.se/

Namn:


(Kom ihåg mig?)

E-postadress: (Bara för mig)

URL/Bloggadress: (Så kan jag besöka dig♥)

-Text-:

Trackback
RSS 2.0