Födelsedagsfest nummer 1.

Åh vad härlig gårdagen var! Brudarna kom runt halv sex och efter lite orientering i mitt närområde och lite stånk och stön så var alla samlade hos mig. Vi fikade gofika och alla verkade imponerade av mina mandelmassa-morötter som jag gjort till morotskakan och ingen verkade dö av min bakning i alla fall! Sedan spelade vi spel och skrattade en lång stund, lägg för övrigt på minnet att jag vann alla omgångar! Stoltare människa finns inte! Vi smaskade även lite godis och popcorn och förflyttade sedan snackset till soffan där vi såg "National Treasure 2", en favorit hos mig. Runt tio började hopen skingra sig och folk åkte med bussar och pappor hem till sina stugor. Jag hade superroligt och är tacksam över mina vänner.

Ikväll kommer farmor på middag och det blir ju inte direkt någon "fest" men ett födelsedagsfirande är det i allra högsta grad. Men nu ska jag duscha och slänga i mig någon god mat och sedan kanske jag läser någon bra bok eller solar litegrann. Ses!


Kommentarer
Postat av: isa

sv; Tack så mycket :D

2011-04-21 @ 12:54:39
URL: http://isablogg.blogg.se/

Namn:


(Kom ihåg mig?)

E-postadress: (Bara för mig)

URL/Bloggadress: (Så kan jag besöka dig♥)

-Text-:

Trackback
RSS 2.0