Älgfärs, gyllene bär och en massa prat.


Igår bestämde jag och några fina tjejer oss för att belägra grillringen hos vår Johanna och dra upp mysfaktorn på hög nivå! Jag hade det så bra och uppskattar att jag har så underbara vänner, som jag älskar och har så trevligt med  Vi satt i regnet under parasollen och grillade, åt supergod körsbärspaj och pratade om allt ända till klockan tre på natten, då allt ljusnade igen.

Det blev dock ingen lång sömndvala, då jag imorse steg upp klockan åtta för att åka och hälsa på morfar. Men nog var det värt att träffa honom och umgås lite och dessutom gav han oss färskpotatis, en älgstek, lite älgfärs och lite hjorton - skogens guldbär. Mums! Jag fick även en liten annorlunda gåva av en släkting som bor i byn som pappa hälsade på ett tag, kan visa er sen... Men nu blir det Sex & the city framför datan med lite godis! Ha en bra lördagskväll!


Kommentarer
Postat av: Alma

Hade det så bra igår, tack Carro <3



Och du, skulle rubriken kanske säga "Älgfärs"? ;)

2011-08-06 @ 19:03:32
URL: http://almalindstrom.blogg.se/

Namn:


(Kom ihåg mig?)

E-postadress: (Bara för mig)

URL/Bloggadress: (Så kan jag besöka dig♥)

-Text-:

Trackback
RSS 2.0